2013. szeptember 20., péntek

Sajnálom - azaz itt a vége, fuss el véle ....

A szívem szakad meg. Úgy érzem, hogy mindjárt elbőgöm magam. Aki benne van a csoportban, az sejtheti, hogy miről van szó. 
Úgy döntöttem, hogy a blogot bezárom. Nincs értelme. Lassan egy hónapja nem hoztam részt, és nem tudom, hogy mikor tudnék hozni. Szánalmas egy élősködő vagyok ... Sose tudok befejezni valamit, ha elkezdem. Ebben lehet, hogy az is közrejátszik, hogy túl hosszúra terveztem a blogot. Az is, hogy kevés időm van. Nem tudom, hogy mennyire hiszitek el, de a hónapban most vagyok kb. harmadjára gépnél.
Ha valaki igényt tart rá, egy másik bejegyzésben szívesen leírom, hogy miket terveztem még a blogba. Csak, hogy ne halljatok meg bután.
És még valami! Nem tudom, hogy ki tud róla, és ki nem, de megépült egy új történet a fejemben. Nagyon remélem, hogy ez nem fog csődbe menni, és, hogy végig tudom vinni a végéig. FIGHT THE PAIN (klikk!)
Nagyon köszönöm a 24 feliratkozót, a 28 tagot a csoportban, a 9824 oldalmegjelenítést, és a 44 kommentet.
Szerettelek, és szeretlek titeket, ezt ne feledjétek!

Tina

9 megjegyzés:

  1. Én igényt tartok, hogy megtudjam az egész történetet. Nagyon kér, hogy nem fejezed be mert nagyon jó volt. Nekem annyira tetszett. Pls többet ilyet ne csinálj :)

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom az előttem lévőhöz.

    VálaszTörlés
  3. Én szeretném megtudni :)
    Szóval csatlakozom a kampányhoz! (XD)
    Valószínüleg, az új blogodat is szívesen fogom olvasgatni.

    VálaszTörlés
  4. Fejezd be légy szives!!!! Mikor rátaláltam erre a blogra nagyon örültem hogy jé nézd egy király blog erre elcseszted az örömöm. Gonosz vagy... Képes lennék elmenni a házadhoz és térden álva könyörögni hogy fejezd be...na jó azt azért nem.Da azért gonosz vagy.
    T.T

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pontosan én is így vagyok vele! :p tessék befejezni! már az idők kezdete előtt szerettem volna találni egy jó Zayn-es blogot, megtalálom, és most vége :(

      Törlés
  5. könyörgöm legalább fejezd be :C

    VálaszTörlés
  6. Neeeee!!.annyira fantasztikus ez a történet:)))...könyörgöm folytasd!!:"((( <3

    VálaszTörlés
  7. Hahooo... Akkor ezzel már nem fogsz semmit sem kezdeni? Pedig rettentőek beleszerettem... Nem írod le, hogy még mit terveztél még?

    VálaszTörlés