2013. július 1., hétfő

~ Tizenhatodik Fejezet ~

Ahogy sétálgattam az utcák között, kezdtem egyre jobban eltévedni. Nem tudtam, hogy hol vagyok, sejtésem se volt róla. Betévedtem egy sötét utcába, hallottam a patkányok cincogását, és egy kuka zörgését. Egyből elfogott a rettegés, sarkon fordultam, és siettem kifelé az utcából. Anyám mindig is arra tanított, hogy kerüljem el a hajléktalanokat. Persze én szántam őket, de tudtam jól, hogy veszélyesek. És már az is megesett velem, hogy egyszer adtam pénzt valakinek, aztán hetekig a nyakamon lógott.
A fejemet kapkodtam, hogy merre is menjek, mikor hátulról egy kéz megragadta a csuklóm. Felsikkantottam egy aprót, és megurottam. A szívbajt hozta rám. Hátrakaptam a fejem és Dave-el találtam szemben magam.
- Hát te meg mit keresel erre? - kérdezte kissé döbbenten.
- Én ... Csak ... Segítenél nekem? - tereltem el a szót.
- Persze, mi kell?
- Ismered ezt a környéket, nem? - kérdeztem vissza.
- De, itt lakom - válaszolta mosolyogva.
- Akkor - kezdtem, és vettem egy nagy levegőt - Segítenél hazatalálni? - motyogtam kissé zavartan. Dave elmosolyodott és bólintott egyet, majd elindult.
- Merre is laksz?
Úgy éreztem, hogy ezzel megkezdeményez egy beszélgetést. Elmagyaráztam neki, hogy merrefelé lakom, majd hálát adtam az égnek, amiért nem kérdezte, hogy mit keresek itt.
- Elég messze elcsavarogtál - mondta mosolyogva, miközben farmere zsebébe csúsztatta a kezét.
- Hát igen - sóhajtottam - Jó gazdag ez a rész - jegyeztem meg.
- Csak a látszat - legyintett, majd mutatta tovább az utat.
A haza út valahogy így telt. Dave nagyon kedves volt, felült velem a buszra és egészen hazáig kísért. Persze valahogy meg kellett magyaráznom anyának, hogy hol voltam az éjjel, és, hogy mit keres velem Dave.
- Bent megbeszéljük - zártam le egy kis időre a témát, hogy el tudjak köszönni Dave-től. Anya idegesen dobogott a lábával a kapu előtti betonon, és várta, hogy búcsúzkodjak.
- Köszi, hogy hazakísértél - mondtam mosolyogva és megöleltem.
- Nincsmit. Majd a suliban beszélünk - válaszolt Dave, majd elindult lefele az utcánkban. Anya mérgesen beráncigált a teraszra, leültetett egy székre és magyarázatot követelő tekintettel méregetett. Vettem egy nagy levegőt és összeraktam a fejemben a mondatokat.
- Zayn elvitt vacsorázni - mondtam, és itt elborult anya tekintete, mivel erről ő is tudott. Felraktam a mutatóujjam, jelezve, hogy folytatnám -, majd elvitt bulizni. Berúgtam, elvitt a régi házába, mert az közelebb volt, majd lefektetett - fejeztem be. Anyának kidülledtek a szemei, én pedig elnevettem magam - Mármint aludni - mondtam nevetve. Láttam anya arcán a megkönyebbülést.
- De viszont nagyon éhes vagyok! - jelentettem ki, és felálltam. Anya elmosolyodott, majd követett a házba, és adott nekem valami ennivalót.
Miután megtömtem a hasam felballagtam a szobámba. Ledobtam a cuccaimat az asztalomra, és lekaptam a ruháim is. Bementem a fürdőszobámba, behúztam magam után az ajtót és megengedtem a zuhanyzóban a vizet.
Ez a zuhany olyan volt nekem, mint egy korty víz a sivatagi vándornak. Felfrissültem. Végre tisztának éreztem magam. Miután lezuhanyoztam, és minden téren rendbeszedtem magam egy halványkék körömlakkal bemásztam az ágyamba. Benyomtam a TV-m, és kinyitottam a kis festékes üveget. A telefonom a párna alatt megrezzent, és nekem ekkor eszembejutott minden. Zayn valószínűleg börtönben van.
Előkapartam a telefonom, és közben reménykedtem, hogy Ő keresett. Megnyitottam az üzenetet, és csalódottan kellett fogadnom, hogy nem Zayn hiányolt.

Feladó: Marco
Időpont: 10:27

Jól vagy? Dave mondta, hogy összefutott veled. Beszélnünk kell!

Sóhajtva bezártam az üzenetet. Nem akartam vele beszélni. Lezártam a telefont, majd amint eljutott a tudatomig, hogy mit láttam vissza felnyitottam. Először is: Rezgőre volt állítva. Másodszor: 2 nem fogadott hívás.
Megnyitottam a hívásnaplóm és láttam, hogy egy ismeretlen szám keresett. Az csakis Zayn lehetett.

Na hogy tetszett? :) Remélem, hogy nagyon. A véleményeket várom lentre, vagy a chatbe! De nem csak ezért írtam, mint láthatjátok ott oldalt van egy Facebook-os kép. Na, ha arra rákattintotok, akkor megnyíilik a Facebook csoportom. Sok szeretettel várok mindenkit :) Puszi xx

4 megjegyzés:

  1. Anyám de jó lett!!!!!!! Légyszi siess!! :)

    VálaszTörlés
  2. szia van még egy fejléc számodra :)
    http://blogdesign-critics-dreams.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett, remélem hamar jön a kövi rész.

    VálaszTörlés
  4. jó lett
    IMÁDOM
    siess a kövivel

    VálaszTörlés