2013. augusztus 16., péntek

Díj #1


Köszönöm a fejlécet Mia-nak!

Szabályok
Írj magadról 11 dolgot!
Válaszolt 11 kérdésre!
Tegyél fel 11 kérdést!
Küldd tovább 11 embernek!


11 dolog rólam
1) Akármennyire is meglepő tizenkét éves vagyok.
2) A történetben van egy pár (khm kicsit sok) szereplő, akit általam ismert személyekről formázok.
3) Rágom a körmöm :$
4) Mondhatni, hogy két személyiségem van. Van az életvidám, hangos Tina, meg a csendes, visszahúzódó, kissé depressziós Tina.
5) Általában hideg a lábam :D
6) Imádom az állatokat.
7) Néhanapján elgondolkodom, hogy az ismerőseim hogy viselnek el. Elég idegesítő lehetek.
8) Nem nagyon szoktam könyveket olvasni.
9) Már nincs harminc valahány fok, de én még mindig rövidnadrágban, és rövid ujjúban flangálok.
10) Az előbb ettem sült pille cukrot és hát ... Majdnem kidobtam tőle a taccsot. Nagyon nem jó.
11) Évvégén a legjobb átlagom angolból volt.

Válaszok a kérdésekre
1) Melyik a legszebb város, ahhol jártál? - Nem vagyok egy kirándulós típus, de nem rég voltam Certezén (azt hiszem így kell írni), Romániában, és anyám ... azok a házak.
2) Van testvéred? - Van egy öcsém, meg két mostohatestvérem.
3) Melyik családtagoddal ápolod a legjobb viszonyt? - Egyértelműen unokatestvéremmel.
4) Általában mennyi idő alatt írsz meg egy részt/fejezetet a blogodra? - Attól függ. Ha nagyon nem jön az ihlet, akkor akár napokig is el tudok tökölni egy résszel. Ha már kigondoltam, hogy mi lesz, akkor akár fél óra alatt is meg tudom írni.
5) Hallgatsz más zenét is 1D-n kívül? - Természetesen. De most nem kezdek el példákat modnani, mert az eltartana holnapig :)
6) Szereted az Éjjel-Nappal Budapestet? - Nagyon nem :'). Régen néztem apáékkal, de lemaradtam. Ez az a sorozat, ahhol mindenki kavar mindenkivel, és mindig nyitvamaradnak az ajtók, vagy ha nem, akkor csapkodják őket :'D.
7) Mit gondolsz Miley Cyrus-ról? - Szeretem a zenéjét. Régen néztem a Hannah Montanat (hah, ki nem?) is. Mondjuk szerintem így, hogy levágatta a haját, és stílust váltott nem olyan szép, mint előtte, dehát ő tudja.
8) Hány évesen szeretnél családotalapítani? - Kb. 25 évesen.
9) Féltékeny típus vagy? - Szerintem igen.
10) Van Skype-od? - Nem tudom a jelszót :'D.
11) Szőnyeg vagy parketta van a szobádban? - Parketta, és rajta szőnyeg :D Azaz nem padlószőnyeg van.

11 kérdés
1) Mióta blogolsz?
2) Mi a véleményed a saját írásodról/munkáidról?
3) Vannak plüsseid?
4) Mi a hobbid?
5) Milyen zenéket hallgatsz?
6) Kedvenc ruhadarabod?
7) Mi a véleményed a melegekről/lezbikusakról/biszexuálisakról?
8) Miért kezdtél bele a blogodba?
9) Melyik a kedvenc évszakod?
10) Mi a kedvenc ételed?
11) Mit mondtál utoljára?

Akiknek küldöm

1 megjegyzés: